sunnuntai 12. helmikuuta 2017

UNIKA HAIRSTYLE / OLAPLEX

HAIR
Kuten moni mun blogin lukijoista saattaa huomatakkin, noin kuukaus sitten värjäsin hiukseni ruskeasta vaaleaksi. Olin pitkään jo haaveillut tekeväni niin mutta en vaan saanut aikaiseksi kampaamolla käyntiä. Halusin myös kasvattaa hiuksiani hieman pidemmiksi, ja oikeastaan kasvatus prosessi jatkuu edelleen. Tummasta vaaleaksi värjäyksessä on aina omat riskinsä, siispä mä suosittelen jokaikiselle joka on niin aikomassa, olaplex teho hoitoa värjäyksen yhteydessä. Muutenkin mikäli haluaa tummasta vaaleaksi, se kannattaa tehdä hieman asteittain, jotta hius ei rasitu liikaa.

Mä olin vähän skeptinen että voiko joku aine olla niin tehokas, pitääkseen hiuksen rakenteen vielä hyvänä monien vaalennuksien jälkeen. Ja oi kyllä, kyllä, tämä aine toimii. Olisin halunnut ostaa vielä olaplex kotihoidon mukaan mutta se jäi tällä kertaa ostamatta, sitä aijon ehdottomasti kuitenkin vielä ostaa! Tuo hoidon jälkeen mun hiukset oli ihanan pehmeät ja eloisat, ja toki siihen vakutti myös kiiltävämpi uusi väri. Oon tässä tän vuoden puolella koittanut ettiä hyvää kampaajaa ja musta tuntuu että nyt taisi löytyä ehkä yks luottokampaajista/kampaamoista.

Kävin siis kampin Unika Hairstylessa, ihanan Millan luona. Otettiin kuivat latvat pois, tummennettiin hieman tyveä ja kirkastettiin vaaleaa sävyä. Tästä väristä oon menossa vielä enemmän kohti kylmempää sävyä mutta täytyy olla kärsivällinen, jotta hiuksen rakenne ei kärsi liikaa. Seuraavalla kerralla varmaankin vielä kylmempään ja mahdollisesti raitoja. Kiitos paljon kuitenkin Millalle ! <3


Ihanaa viikonloppua tyypit! <3

2 kommenttia: