keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

SNAPCHAT SHOTS LATELY

banaani Tein taannoin postauksen mun snapchatin ruokakuvista ja päätin tänään tulla jakamaan vähän lisää mun snapchatin sisältöä. Oon nimittäin viimeaikoina huomannut olevani jotenkin erityisen aktiivinen siellä ja tykästyny siihen ihan älyttömästi! Edelelleen nämä räpsyt sisältää aikamoisen paljon ruoka-aiheisia juttuja mutta mutta.. ketäpä ei ruokakuvat kiinnostais?! Tosiaan jaan sillä puolen kyllä myös muita mun arjen puuhia vaikka kuvien perusteella saattaa vaikuttaa tämä väite hieman epäilyttävältä - heh.

Elikkä elikkä jos mun arkipuuhat ja etenkin nämä kuvissa näkyvät kulhorakkaudet kiinnostaa niin mua saa käydä addailemässä nimellä jeminaneaa. Instagramin puolelta meitsin löytää nimellä jeminanea ja sinne päivittelen myös elämääni :) 

ps. mulla on tällä hetkellä koeviikko, joten blogin puolella hetken hieman hiljaisempaa, kunhan vaan oon selvinny hengissä tän koomaviikon niin blogikin taas aktivoituu, vielä ollaan siis elossa. :D

Ihanaa viikkoa tyypit <3
smoothiebowl iiii acaibowls Smoothiebowl4 vegan jätski vegaanin bananaicecream greensmoothie www mmm smoothiebowl2 puuro ppp ll ooo vegaani kkk

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiva että miellyttää! <3 :)

      Poista
  2. Herkullisen näköistä! Sähän voisit joskus tehdä postauksen raaka-aineista joita käytät noissa kulhoissa ja mistä hankit niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista jonna, ihanaa että tykkäät! ja joo! on ollu suunnitteilla jo pitkään sen tyyppinen postaus, kiva kuulla että sellanen kiinnostais. Se postaus siis varmasti tuloillaan tässä lähiaikoina! <3

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia ja herkullisen näköisiä aterioita :)

    VastaaPoista
  4. Niin ihanan näköisiä annoksia! Multa itseltä ei vaan toimisi annoksien asettelu noin hyvin :D Tosi kiva postaus! ❤

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha 😂✌🏼 Voi kiitos paljon tiia! ❤ ihanaa että tykkäsit! ❤

      Poista