keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

MITÄ MULLE KUULUU?

IMG_0227 Viime postauksesta onkin vierähtänyt jo tovi, halusin nimittäin nuo viimeiset kouluviikot keskittyä täysin kouluun ja no... onhan tässä nyt kaikenlaista muutakin ehtinyt tapahtumaan. Enkä muutenkaan halua tänne tulla ihan turhia höpisemään. Mutta tosiaan, kesäloma on siis alkanut ja vihdoin ollaan koeviikosta selvitty hengissä ja todistukset saatu, numeroihin olen suht tyytyväinen, siihen nähden kuinka rankka itselleni oli tuo viimeisin koeviikko. Muutenkin olen tällähetkellä todella onnellinen, etten edes muista milloin viimeksi olisin näin onnellinen ollut. 

Harmillisempiin uutisiin, nimittäin oman terveyden kanssa ollaan kyllä viimeviikot taisteltu oikein urakalla. Koeviikon aikoihin mulla nimittäin iski aivan yhtäkkiä hirveät vatsakivut. Muutaman päivän päästä siitä sitten alkoivatkin kuukautiset ja yhdistin tietysti kivun sitten siihen. Mulla ei ikinä, ei koskaan ole sattunut vatsaan niin paljon kuin silloin. Luulin, että vähintäänkin kuolen siihen kipuun. Sain kuitenkin lääkkeitä, mutta niistä nyt ei oikeastaan kerennyt apua olemaan.  IMG_0241 IMG_0243
No pääsin sitten vihdoin eroon niistä kivuista kunnes yhtäkkiä, eilen iski jälleen vatsakipu, hieman erilainen sellainen. Vatsa on ollut todella löysällä ja olen ollut todella kipeä ja veltto. En kyllä tiedä mistä nämä kivut ovat johtuneet, toivottavasti nyt ei mitään vakavampaa, ettei lääkäriin asti tarvitsisi lähteä. Nyt olen siis vain kotona maannut ja levännyt, jotta pääsisin varmasti mukaan tulevalle lomamatkalle: ollaan nimittäin lähdössä siskon ja äitin kanssa Portugaliin, Madeiralle! Ollaan siellä siis viikko, niiiin ihanaa päästä hetkeksi pois täältä ja saada vähän aivoja tuuletettua rankan lukuvuoden jälkeen. Tajusin muuten myös sen, että herranjestas, mullahan alkaa aivan juuri abivuosi! ihan hullua.  IMG_0245 IMG_0293
Äitienpäivänä oltiin sukulaisten kanssa syömässä ja pääsiäisenä mummin luona. On ollut myös mukava nähdä sukulaisia pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia. Naisten kympissäkin kerkesin pyörähtää ihanan tyttöporukan kanssa! Vaikka paljon stressiä ja aktiviteettejä on viimeaikoina ollut, kuten sanoin, olen ollut myös todella onnellinen. Ei mulla kai kauheasti muuta sanottavaa ole, ajattelin tulla teille vähän päivittämään omaa tilannettani: hengissä siis ollaan. Ja kuten mainitsin, ensiviikon alusta lähden tuonne reissulle ja sieltä tulee varmasti jonkinlaista matskua tänne, instagramiin (jeminanea) ja snapchattiin (jeminaneaa)! Joten näistä kannattaa minua seurailla mikäli mun touhut kiinnostaa! Nyt muutenkin kunhan vihdoin toivun ja pääsen nauttimaan kesästä kunnolla niin varmasti tulee enemmän blogin ja muiden somejen puolelle matskua :)

Ihanaa kesää tyypit ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti